tisdag 9 september 2008

Winternationals

Jaha då var det bara en tävling kvar för den här säsongen, Winternationals på meca raceway. 7 st anmälda i Pro street bike med bla Bohlin med sin hyper snabba busa.. Jag blir inte förvånad om vi får se några 5.40 tider från matte, men jag ska självklart försöka göra allt jag kan för att se till att matte inte får det lätt.

För min egen del så har min huvudsponsor Norwegian hoppat av sponsor samarbetet pga alldeles för tuffa tider för flyget och bolaget måste spara pengar. Så för att över huvud taget kunna vara med nästa säsong och tampas om titeln krävs nya sponsorer.

Vi har satt ihop olika sponsor paket, så om du och ditt företag vill vara med oss och satsa på SM titeln 2009 tveka inte att höra av dig till oss!

Svenska mästare 2007 och 2008

Pelle

Inga kommentarer: