måndag 7 juli 2008

After Race i Piteå!!!!



På fredag kväll är alla ProStreet Bike åkare med team jätte välkomna till oss i Holeshot Dragbike Team för lite After Race som en avslutning på en trevlig racedag.
Vi bjuder på förhoppningsvis bra musik och lite tilltugg!
Ta med ett gott humör samt din favorit dryck!

Låt oss gärna veta om ni kan komma genom att lämna ert namn som kommentar (så kan vi räkna ut hur många goda ölkorvar och hur mycket snacks vi ska ta med oss)!
För att lämna kommentar, klicka på kommentarer längst ner i inlägget, fyll i kommentarsfältet och klicka bara i namn/url och skriv ditt namn!

Ps Micke, även fast du saknar två cylindrar är även du och ditt team varmt välkomna!! ; ) Ds

Hoppas att vi syns!

// Pelle och Anna

Bild från www.cruzing.just.nu i collage gjort av Anna

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå Pelle och Anna, självklart tittar jag förbi hos er. Alltid lika trevligt, hurvida vi saknar två eller ni har för många kan vi ju diskutera ;-).

Anonym sa...

Halloj,om ni kan lova att bjuda på lite el (förutom ölkorvarna) så kommer vi gärna oxå :-)

Anonym sa...

Tjena Pelle & Anna,vi tittar gärna in till er en sväng.
Mvh Källgren & Linda

Anonym sa...

Tjenare! Jag o mia kommer gärna.

Anonym sa...

Jag glömde ju en Magnusson kommer oxå.

Anonym sa...

Tjena! Jag kommer förbi/Matte

Anonym sa...

Hello där.
Berggren x 4 kommer också gärna.

Anonym sa...

Jag Kommer med mitt bästa humör! //Gavelli