måndag 7 juli 2008

SM Deltävling # 4

Då börjar det att dra i hop sig för en lång resa upp mot piteå och Deltävling # 4. Anna och jag åker redan i morgon då vi ska möta upp Anders och Tina på onsdag.

Förväntningarna är höga inför den här tävlingen, min cykel går riktigt bra och det känns lika bra som det gjorde hela förra säsongen, vi har ju fått ut en del hästar till ur maskin vilket gör att jag hoppas på nya personbästa på 402 m.

Men på den här sträckan får nog Blancken, Bohlin och kanske även källgren gälla som favoriter.
Som ni alla vet har Bohlin byggt en riktig monster maskin som ska gå riktigt fort, eftersom jag saknar en hel del effekt gentemot Bohlin får vi hoppas att min jämna körning ska räcka till för att ha en chans mot honom.
Alla vet att Blancken har den snabbaste cykeln av oss, och får han bara bitarna på plats så blir han oslagbar...

För er som tänkt satsa på Scandinavian Points och Gardemoen tävlingen, ni måste anmäla er senast den 10/7 på deras hemsida www.ndrg.no.

Ps. ni är alla välkomna att skriva kommentarer.Ds

Pelle Och Anna

Inga kommentarer: